Recenzie (358)
Nemé tajomstvá (2023)
Jako já dávám českýmu filmu šanci tak jednou do roka a nikdy ne komedii. Tohle byla trefa do černýho, absolutně mi to sedlo do nálady a sedlo si to všechno pěkně pohromadě. Vykreslenej děj, ticho protkaný jemnou hudbou, naprosto poetický záběry a herecký výkon Martina to podtrhl. Psychologický filmy jsou moje srdcovka a tohle bylo fakt dost povedený. Líbilo a doporučuju!
Cruella (2021)
Co tohle bylo? Uff.. Ema Stone naprosta špička, miluju její roli, kostýmy a všechnu tu výstřední módu, seděla jsem přikovaná u obrazovky jak nikdy. Cruella v trochu jinym světle než na mě působila v dětství u Glenn Cloose. Mě to bavilo a rozhodně jako bývalá maskérka v divadle jsem si tohle užila s zářivým úsměvem!
Lupin - Série 1 (2021) (séria)
Naprosto úžasnej Omar, kterýho fakt můžu a v kombinaci s nádhernou srdcovou Paříží a dějem inspirovaným knihou mě bavil od první minuty. Doporučuji!// Top skladba od Cascadeur - Meaning
Chľast (2020)
Mads je srdcovka a severské filmy mě prostě nikdy nezklamou. Chlast byl o chlastu přesně v takový míře jak jsem chtěla, všechno to bylo silný a zapadlo do mojí duše. Životní příběh Martina se tak nějak dotýká toho mého a mě to neskutečně sedlo a jeho taneční scéna byla topovka. Líbilo moc a připíjím na nás všechny :-)
Otec (2020)
Komorní příběh o pár hercích, který vás jednoznačně rozseká. Anthony byl úžasný, věřila jsem mu každé slovo i slzu a velmi se mě tento snímek dotknul. Pár slz jsem pro tebe uronila Antohny. Doporučuji
Šarlatán (2020)
U Agnieszky nikdy nešlápnu vedle je to jistota skvělé režie, a když k tomu připadám Trojana je to bomba. Absolutní vžití do role, žádný sek ani trapný místo, tohle u českých filmů vidím teď tak málo! Bylo mi ctit film vidět, užít si kouzlo Mikolaška od začátku do konce. Doporučuji!
Joker (2019)
Chachá snad poprvý mi v kině nevadilo, že nějakej dement bliká mobilem a hlasitě žere nachos, protože výkon Joaqina byl naprosto strhující. Taneček na schodech a celá ta show po tomhle mě absolutně sejmula a já bych to prostě pozabíjela taky:-). Doteď jsem myslela, že Ledgera nikdo nepřekoná, ale teď jsou vyrovnání a můžu jen doporučit. Nenechte se zmást pomalým začátkem a protivným smíchem ono totiž tohle celé vás dovede do senzačně šílenýho konce kdy by to bez toho začátku nestálo zato.
Serenity: Ticho pred búrkou (2019)
Ale jo děj fakt pokulhává, není to nic extra skvělého, jenže!!! Matt je moje láska žejo a já si ho užila od začátku dokonce, mám přesně napočítané záběry kde je nahatej a ač je film celkem o ničem, tak už kvůli němu to stojí za to, nehledě na to slunce, moře, loďky a rybičky. Amen.
Výnimoční (2019)
Úžasné.. Citlivý snímek o tom, jaké to je být prostě jen lidský. Dej ztracenému případu domov, dej naději a ono to půjde. Silný zážitek, včetně hudby a Vincenta, co nikdy nezklame.
Zranené srdcia (2019)
Pro mě nejvíc emočně nabitej film za letošní rok. Moje mateřský srdce se otřáslo, brečela jsem jako prase a nikdy to nechci vidět znova.