Recenzie (113)
Equalizer (2014)
Takže nákupní seznam: kladivo, vrtačka, ostnatej drát, štěrkopísek. Postarší i když stále skvělej Denzel vybíjí ruskou mafii na čas. Klasická žánrovka s výborným záporákem. Všem co dávají odpad až 2* bych doporučil nechodit do kina, i když je to zadarmo.
Labyrint: Útek (2014)
Po delší době film, který na puntíku naplnil má očekávání. Ani chvíli jsem se nenudil. Potěšilo mě, že se ve filmu (možná SPOILER, ale spíš ne) nevyskytovala žádná klišé lovestory, ale jednalo se pouze o holé přežití.
Noční jízda (2013)
Takovej ten pocit "to je jako všechno?".
Úsvit planéty opíc (2014)
Asi slabší 4/5. Tolik WTF momentů se jen tak nevidí. Moc nechápu plný hodnocení.
22 Jump Street (2014)
Lepší jak první díl. Pátou hvězdičku tomu přidal Seth Rogen.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Třetí hvězda za soundtrack a poslední půlhodinu. Jinak docela nuda.
Grandhotel Budapešť (2014)
Rozhodně nejlepší filmový útěk z vězení, který jsem kdy viděl.
Jídlo, s.r.o. (2014) (relácia)
Zatím nic převratného pod sluncem.
QI - na vše máme odpověď (2013) (relácia)
Díl od dílu lepší a lepší. Kohák, Hezucký paráda.
Hra o trůny (2011) (seriál)
1. série ***** 2. série **** 3. série *** 4. série ***