Recenzie (228)
Utøya, 22. júla (2018)
Pitomci, co dychtili po drsném akčním béčku, jsou zklamaní. Tenhle film je ale silný tak, že se mi, starému cynikovi, dostal až do morku kostí. Zvolená forma vyprávění mi obrovsky pomohla vžít se do situace, až se naprosto výjimečně stalo, že jsem zapomněl, že se dívám na film a bál jsem se s těmi dětmi a pořád jsem je v duchu poposunoval, ať jdou dál od střelby. Hodnocení tohoto filmu samozřejmě bude u části lidí odviset i od toho, že jsou mezi nimi zrůdy, které si dovolí tvrdit, že si za to Norsko může samo kvůli tomu, že je multikulti. Pro pár bláznů je ten psychopat dokonce hrdina. Pak se nedivím nízkému počtu hvězdiček. Buď od trubek, co chtěly masakr a byly zklamány, že tam nelétají roztrhané kousky dětských těl na všechny strany, nebo od hlupáků a extrémistů.
Prianie smrti (2018)
Až na pár nelogičností dost zajímavý film. Tahle poloha Willisovi sedí
Verejný nepriateľ (1998)
Ten film jsem miloval, ale ukázalo se, že biják postavený hodně na technologiích strašně stárne. Nedávno jsem ho po delší době zase sledoval a pocit byl takový, že se dívám úplně naposled. Tři hvězdičky za předchozí zásluhy :-)
Muž v temnote (2016)
Průměr, ale trošku zaujalo. Zvláštní; jeden z hororů, v kterých vám je jedno, kdo zemře. Nikdo tu není vyloženě dobrý. Jen dopředu víte, že klišé zafunguje a přežije někdo, kro si to rádoby z morálního hlediska zaslouží
Výmena (2008)
Měl jsem s tím filmem trošku potíž. Angelina nehraje moc přesvědčivě. Ale jinak je to silný příběh a konec mě dojal. ACAB!
MI-5: Vyššie dobro (2015)
John Snow je tady šíleně nezajímavý. Žádná z postav nezaujme, což je chyba scénáře. Vůbec se totiž nevěnoval prokreslení charakterů. Když na konci hrdina odhalí zrádce, divák ani pořádně není, kdo to je. Druhá hvězdička je ale za smrt zrádce, aspoň jeden fajn nápad. Ale i ta scéna jako by herce nezajímala a předvedli ji jen z donucení
Boj o Hodvábnu cestu (2015)
Laciná čínská propaganda. Únavný, až jsem u toho málem usnul. Snad jednou Čína nepohltí celý Hollywood. Proto tomu je i ten nejblbější americký blockbustery špičkové dílo
Who Is America? - Epizoda 2 (2018) (epizóda)
Za to závěrečnou diskusi s primitivními rasisty si nic jiného díl nezaslouží než pět hvězd
Bojová loď (2012)
Odreagování výborný. Narazil jsem na to náhodou, velmi potěšilo. Samozřejmě to do fondu zlaté kinematografie patřit nebude, ale film má především bavit. A to se v mém momentálním rozpoložení nadmíru povedlo, takže stává o jednu hvězdu víc ,než na kolik by jinak opravdu mělo.
Neznámy Shakespeare (2011)
Nic složitého na sledování není, pokud ovšem nemáte IQ pod 50 a neděláte u filmu dalších dvacet věcí najednou. Přebíhání mez časovými rovinami se dalo v pohodě divácky zvládnout. Já byl slušně spokojený