Recenzie (228)
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Hrozně přepálený, ta automobilová honička je úplně šílená, ale akční filmy mají být oddechovka, takže naprosto v pořádku. Mozek si nechávám úplně na jiný filmy.
Najmocnejší muž FBI (2011)
Nebylo to špatný film, ale zase ne nic, co bych musel vidět podruhé. Docela špatně udělané masky, když hlavní postavy zestárnou, a hlavně milenec Leonarda DiCapria coby stařík na dostizích je absolutně neuvěřitelný v tom špatném slova smyslu. Jinak opovrhuju těmi, co v komentářích kritizují homosexuální scény. Očekával jsem gay orgie, ale přitom jsou tam dvě pusy a jedna hysterická bitka.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Asi jsem jiná generace, ale bavilo mě to víc jak jednička s dvojkou
John Wick 2 (2017)
Proti jedničce zajímavější, ale nic, co by člověka vyloženě dostalo. Jednou podívat, odpočívat u toho a zapomenout
John Wick (2014)
Nemusím vidět podruhé, klasická vyvražďovačka s nepřesvědčivým finálním bojem. I ten boss neměl šťávu
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Moc nechápu ty ódy na technické zpracování a na vizuální orgie. V žádném jiném díle (tedy vyjma úplného konce dvojky) nebyly ty green screens tak moc vidět. Proto mě to nebavilo i přes strhující finále.
Veľký čínsky múr (2016)
Nápaditý akční film. Občas nekvalitní efekty, ale celkově fakt výborná oddechovka
Útok na maratón: Teror v Bostone (2016)
Uslintaná kravina plná zhoubných klišé. Tak špatný film, že mu ani na vteřinu nebylo líto obětí snímku. A to je co říci
Rozpoltený (2016)
Tri hvězdy pro geniálního hlavního herce
LEGO® Batman vo filme (2017)
Na Lego příběh nemá, ale jsou tam vtipné momenty.