Recenzie (53)
Where the Hell is Matt? (2008)
Hit internetu! Matt si svojou jednoduchosťou podmanil všetkých, poukazuje nielen na prírodné krásy a kultúry nášho sveta, ale najmä na radosť zo života! A tá hudba je skvelá. Aj mňa inšpiroval Matt (videjko v mojom denníčku :-)
Where the Hell is Matt? (2006) (hudobný videoklip)
Svetobežník Matt vylepšil svoj tanec, poukázal predovšetkým na rozmanité miesta našej planéty.
Where the Hell is Matt? (2005) (hudobný videoklip)
Na začiatku bol tento nevinný nápad, Matt zatiaľ tancuje sám, pozrite si však ďalšie jeho videá!
Vtedy v Amerike (1984)
Tento film dávam ešte pred Krstného otca (Kmorta).
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Vražda v Orient exprese (2010) (epizóda)
Jedna z najlepších Christieoviek konečne s kultovým Davidom Suchetom! Vynikajúce!
Majster (2012)
Vynikajúci herecký výkon Joaquina Phoenixa vo mne nevylepšil zmiešané pocity z tohto diela. Očakával som film s lepším dejom, zápletkou. Tej psychológie bolo až príliš. Film sa mi určite nevryje do pamäti.
Svéráz národního rybolovu (1998)
Môj prvý film zo série "Svojráz", tak som si ho obľúbil, že som mu musel dať plné hodnotenie. Síce sa všetko točí okolo chlastu, je to poňaté úsmevne a hlavne ľudsky na rozdiel od stupídnych amerických "hangover" komédií.
Dlhovlasí chlapi (2009) (študentský film)
Rozumiem. Aj ja som mal dlhé vlasy.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Hneď úvodná scéna naznačila, že to bude pecka! Peter Jackson opäť nesklamal, vianočný darček pre všetkých tolkienistov. Zatiaľ za 4*, počkám si na pokračovania.
Lincoln (2012)
Pre Američanov určite film veľkej hodnoty, pre nás Európanov trošku nuda, zdĺhavé.