Recenzie (24)
Bitva u Thermopyl (1962)
tak tohle je teda urážející, absolutni hovadina. Melo se bojovat v prusmyku, moc to na soutěsku nevypadalo. Falanga tvurcum taky moc nerika. Jizda u Thermopylae nebyla pouzita vubec(natož válečné vozy) a to, že tam byla to mi zas tak nevadi, ale když jako obranná taktika proti ni je to, že si lehnou a koně je přejedou a pak vstanou a zabijou je to je pro me jako milovníka historie docela dost. A hromada dalších hovadin ktery tam nepatri. 300 je taky bída ale tohle??Tvurce toho filmu by se mel stydet
Návrat Temného rytiera (2012)
Velice krásné překvapení, sice bez Jokera ale latku si to udrželo ba naopak možná se latka posunula nahoru 5*
Klub sráčov (2000)
co všichni blbnete?? ja se smal od začátku do konce...jasně neni to forrest gump ale ja se zasmál 4*
Vzkriesenie Valhaly (2009)
čekal jsem něco jako film centurion, ale je to něco uplně jinýho. Film je jen o atmosféře a ta ještě není moc dobrá a ty fakt hustě dlouhý a nezáživný scény mě uspávaly. Ale způsoby zábíjení v tomhle filmu se mi libily. Proto dám ještě 3*
Cesty domů (2010) (seriál)
to je furt řečí kolik máme v televizi americkejch sraček(samozřejmě máme) a pak si lidí pustí tohle..(což je ještě horší)...wake up dude
Beštiár (2007)
2*...jedna za rodena, druhá za ty lechtivé scény. čekal jsem víc
Helena (2012) (seriál)
chtěl jsem dát 1* aspon za snahu, ale hlavní protagonisté a zvláště issová na kterou jsem alergickej to pohřbili.
Operácia Dunaj (2009)
tohle mě vlastně uráží. ODPAD
Gympl (2007)
Ale joo, ja se bavil. Akorat někteří herci mi tam nesedí. Ale sranda byla. 3*
Letiště (2006) (seriál)
matásku zařvi si OI!OI! a tohleto už nikdy nedělej. Dik