Posledné recenzie (7)
Umelec (2011)
Ked som počula že je to nový, nemý, čiernobiely film, hned som si povedala že ho musím vidieť. A vôbec som to neobanovala. Režisérovi sa mimoriadne vydaril zámer aby to vyzeralo ako film z dvaciatich rokov. V dnešnej dobe je finančne veľmi náročné spraviť čiernobiely film, ale tvorcom to určite stálo za to. Príbeh rozpráva o hereckej hviezde, Georgovi, ktorá prestala svietiť ked sa vynašiel film so zvukom v roku 1928. George bol veľmi pyšný a nakoniec aj na to tvrdo doplatil. Ale, samozrejme, happyending nesmel chýbať.
Dokonalý trik (2006)
Tento film som si musela pozrieť dva krát aby som mu pochopila. Je to spracované trochu nezrorumiteľne, ale je to veľmi pútavý príbeh dvoch ilúzionistov, ktorí sa snažia predbehnúť jeden druhého v trikoch, ale zájde to až pridaleko. Kedže obidvaja sú ilúzionisti, ich celý život je magický trik. Spracovanie feilmu je veľmi kvalitné, kostými sú úžasné a aj herecké výkony Hugha Jackmana a Christiana Balea.
Pearl Harbor (2001)
Napínavý príbeh z prostredia druhej svetovej vojny. Celý čas som bola v napätí, ako to dopadne ak žena miluje dvoch chalanov naraz, ktorí sú ešte ktomu aj najlepší kamatáti a nevie sa rozhodnúť a nakoniec sa osud rozhodne za ňu. Veľmi dobre spracovaný originílny príbeh s nečakanými zvratmi. Aj ked bol film miestami až príliš zdlhavý, hlavne v časti, kde Japonci napadnú Pearl Harbor, stálo to zato pozerať film až dokonca, lebo vtedy je ten najhlavnejší zvrat, ktorý bol tak dojemný, že som až plakala.