Posledné recenzie (813)
Hanu Man (2024)
treba mat naladu na to. je to uzasne plne trikov, dokonalej kamery a super hudby. iba pre milovnikov indie
Red Right Hand (2024)
na jedno pozretie ok. natocene poctivo. a asi iba jedna velka chyba v celom filme.
Tri dni k slobode (2010)
toto je spicka. + par topovych sound sekvencii