Recenzie (196)
P.S.: Milujem ťa (2007)
prudko pozeratelna romantika pre vsetkych...
Nebezpečný cieľ (2008)
Cage ide dolu vodou...
Starí psi (2009)
hodnotenie je iba z 3/4 filmu, nedokazal som sa dalej na to utrpenie Travotlu a Wiliamsa pozerat...
Šťastie na dosah (2006)
taky pribeh zo zivota, pokial nieco clovek velmi chce a veri sam sebe a svojim schopnostiam, dokaze vsetko.
Rango (2011)
silne ezotericky filmovy zazitok (rozumej uspavanka) Rango bol taky nudny, ze som myslel, ze ho ani nedopozeram...
Počiatok (2010)
Po dlhom case film po ktorom som si povedal WOW. Je to invencne, dej ma pomerne rychly spad, takze sa nudit neda a sceny su jednoducho pecka.
Avatar (2009)
Treba vidiet v 3D aby mal divak plnohodnotny zazitok.
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
V case svojho vzniku velmi dobre zvladnuty film. Hodnotenie zodpoveda casu kedy som snimok zhliadol.
Prometheus (2012)
sklamanie, ocakaval som sci-fi hororovy epos od rezisera pilotu sagy alienov a dostal som popcorn do ksichtu. Mozno keby producenti nechali scenaristov a reziserov robit si svoju pracu by to dopadlo lepsie...
Avengers: Pomstitelia (2012)
Najvacsia komixova teamovka (zrejme aj prva) aka tu bola. Novy Hulk a.k.a. Ruffalo celkom OK, ale scenar uplne namakany, vela dobrych hlasok a neskutocne mnozstvo akcie. U mna plny pocet.