Recenzie (196)
Vlak plný peňazí (1995)
velmi vtipna akcna komedia
Blade: Trinity (2004)
Blade 4*, Blade II 3*, Blade Trinity 2* iba vdaka Wesleyho m*therf-ing martial art
Horúce strely (1991)
Najlepsia crazy comedia vsetkych cias...
Blade (1998)
Sam velky upirobijec Daywalker sa musi vysporiadat s velkym La Magra a zachranit svet. Pritom treba rozsekat a rozstrielat zopar vampirov a zachranit sympaticku lekarku od premeny na upira. V r.1998 islo o uzasne natoceny temny snimok so skvelou hudbou.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Tento film je koniec sveta... Rumunski cigani pri dunaji kseftuju so vsetkym co sa da. Kusturica mi pripravil zopar nadhernych vecerov pri tomto filmovom skvoste. Uzasne ako v originali tak aj v ceskom dabingu.
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Dal byh som iba jednu *, ale Jessica Biel to zachranila...
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Tento film som videl az s odstupom casu asi v r. 1995 a nejako velmi ma neoslovil. I ked pribeh je vtipny ale Jack Nicholson a Cher ma nepresvedcili...
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
To si iba myslim, alebo som to naozaj povedal? Prilis vela drog prilis malo casu ale Johnny Depp a Benicio del Toro ako jeho pravnik to vsetko stihli a dokazali to co este nikto, porazili Las Vegas :-D
Rambo (1982)
Toto bol John Rambo ako sa patri, tie dalsie uz boli iba cisto masove vyvrazdovaky ale tu bol John Rambo v najlepsej forme :)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Dalsia nezabudnutelna Sci-fi klasika, ktora zmenila moj pohlad na film ako na prostriedok neobmedzenych moznosti...