Recenzie (138)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
výborný seriál, donutil mě se dost zamyslet...
Bedári (2012)
jako po stránce technické tomu není co vytknout... ale mě to tak nudilo... odpočítával jsem v kině každou minutu do konce...
Návrat Temného rytiera (2012)
Nevím, čím to je ale mě prostě nový batman moc nebere. To už se mi líbili více Avengers.
Nečakané odhalenie (2012)
Účel film splnil. Nepříjemný pocit v žaludku trval skoro až do konce filmu. Což je u hororu záměr.
Sinister (2012)
Je pravda, že ze začátku je atmosféra dobrá, ale film nepřichází s ničím inovativním. Klasika, lekačky a krev. Už to není jako dřív, kdy horrory byly hlavně o atmosféře.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Lepší než každý z nich samostatně jsou všichni dohromady.... Hulk je nejlepší!!!
Pán Nikto (2009)
Opravdu film k zamyšlení
Nedotknuteľní (2011)
Nebylo to špatné, ale lidi to tak vychvalují, nevím.. mě to tolik neoslovilo, snad se na to budu muset podívat znovu... jestli není chyba ve mě...
50/50 (2011)
Předvídatelné, ale citlivé a úsměvné... super
Bez mena (2009)
Celkem hezká podívaná, co jsem ovšem opět nepochopil je naprosto nepochopitelné chování hrdinky na konci filmu, kdy už bylo jasné, že je Casper v p...... a chtěla se pro něj vracet.