Posledné recenzie (215)
C.B. Strike (2017) (seriál)
Moc povedená detektivka. Předlohy jsem sice nečetla, ale nerudného sympaťáka a jeho mladou asistentku jsem si oblíbila hned v prvním díle. Musím ocenit, že každý případ je rozdělný do dalších 2-4 epizod, tudíž divákovi nemá šanci uniknout sebemenší maličkost, vše dává smysl. Moc jsem se bavila a sledování si užila. 5*
Modlit se, poslouchat, neodmlouvat (2022) (seriál)
Tahle sekta je vážně veledílo... nevím, zda jsem byla víc překvapená, znechucená, nebo přímo zhnusená praktikami této "církve". nedá se ani vypovědět, co všechno tam bylo zvrácené a zvrhlé... to musíte prostě vidět. Zneužívání moci extrémním způsobem. 5*
Hrozivá sekta: Colonia Dignidad (2020) (seriál)
Skvěle natočený dokumen, který nám představuje nejen hrůzy kolonie Dignidad, ale především to, jakou moc může mít jeden člověk, který si najde ještě mocnější přátele. Tento dokument o hrůzách odehrávajících se za Pinochetova režimu za zdmi tohoto místa nám předkládá nejen svědectví lidí, kteří to všechno zažili, ale i těch, kteří uprchli, nebo těch, kteří zde byli mučeni a vězněni, protože jejich protireživová slova byla slyšet moc nahlas. Moc povedená série, která si na nic nehraje. 5*
Posledný denníček (9)
Citát /Hláška
"Proletáři všech zemí vyližte si prdel."