Obľúbené filmy (10)
Ospalá diera (1999)
"Odjíždíme!" "Co se stalo?" "ODJÍŽDÍME!!!" Výtečný film, který mohou považovat za horor pouze slabší nátury, nebo menší jedinci. :) (nic ve zlém) Nicméně, to nic nemění na jeho kvalitě. Skvělý Burton, Skvělý Depp, Skvělá Ricci, Walken, Richardson... To všechno (nebo ti všichni?) dělá z tohoto snímku perfektní celovečerák, u kterého vám nebude vadit druhé, ani třetí, ba i čtvrté zhlédnutí. :)
Amélia z Montmartru (2001)
Drakuloviny (1995)
"Ale jde jí to bez něj docela dobře, že?" Když má někdo dojem, že je to absolutní trapárna, prosím, já mu jeho názor neberu. Ovšem v hlavě jej tvrdě odsuzuji, že neumí ocenit Leslieho fantastický humor.
Kolja (1996)
Tohle je jeden z těch filmů, na které se nezapomíná. Naprosto úžasné a srdceryvné! Málokdo se u nás ubránil slzám. :)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Mně se to tedy líbilo hodně! Že je to umělé? Vždyť to je to, co je na tom krásné! Fantazií se nešetří a to se mi líbí. Jak jinak byste také chtěli udělat perfektní Říši Divů? Mia skóruje od začátku a její zvláštní Alenka moji maličkost učarovala už při první větě. Johnny sice vypadá jako blázen, ale i tak mi navždy utkvěl v paměti. Roztomilost sama!
Strelený piatok (2003)
Sherlock Holmes (2009)
Rad nešťastných príhod (2004)
Krásný a zároveň smutný příběh o třech dětech - sirotcích. Téměř jako od Burtona. Jim Carrey skóruje od své první scény a roztomilá Sunny od prvního zakousnutí. Existuje-li nějaký film, na který se ráda podívám třikrát za sebou, pak je to určitě Řada nešťastných příhod.