Recenzie (154)
Láska z donucení (2022) (seriál)
Ono je to společenské drama o nerovnoprávnosti v muslimských tradičních rodinách. Nevěřím vlastním očím.
Nádejná mladá žena (2020)
Zdálo se mi banální, ale dokoukala jsem - závěr mne odměnil za tu trpělivost. Prostě kámošky až za hrob. Nechte se překvapit!
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Úžasné. Temné i jemné, šokující jakož i mravoličné, staromilské i démonicky sexy. Havrana přesně tak akorát. Přitom věc šlo zkazit na tisíc způsobů, takže tím víc obdivuji veškeré tvůrce.
Ztracená rodina (2023) (relácia)
Pořad stojí a padá s paní Pergnerovou.
Hoří jako papír (2023) (seriál)
Osmidílná telenovela, na kterou se dalo dívat úplně v pohodě. Bez zbytečných vycpávek. Odpočinkové to ovšem být mělo - a bylo, odpočinula jsem si u toho dobře. Ale pozor: nejde o mysteriózní thriller, v tom je anotace zcela zavádějící.
Zaklínač - Umění klamu (2023) (epizóda)
Začala jsem sledovat tuto epizodu, protože v hodnocení byla chválená. Není ale možné, abych toto vydržela. Dabing je totální tragédie - což je černá růže nahoře na dortu stupidity díla. A to nemluvím o zpěvu Marigolda, o líčení čarodějek, o věku Ciri, o čemkoli, co může kohokoli na tomto napadnout. Proč se to stalo?
Vedma - Episode 1 (2023) (epizóda)
Nevydržela jsem dlouho, herecké výkony na úrovni mikulášské besídky mne vbrzku dokonale odrovnaly. To snad ani není možné, že toto spatřilo světlo světa.
Kwinmeikeo (2023) (seriál)
Ohromná jízda po jedněch volbách na starostu Soulu. Trochu pohádkové, nicméně byla jsem nadšena.
Pozvánka do pekla (2022)
"Vy moderní ženy jste tak nevděčné!" Spokojenost, čekala jsem klasický horůrek na dobrou noc, s prima starobylým panstvím a trochou romantiky - což jsem také dostala.
Escape Room (2019)
Není úniku... Člověk si prostě vždycky znovu pustí nějakou tu oddechovku. Únikovka nebyla špatná a o těch atomech, co se při pozorování nemění, si chci zjistit víc.