Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Naprosto dokonalé (1992)
Ajťáci (2006)
Simpsonovci (1989)
Futurama (1999)
Dead Set (2008)
Priatelia (1994)
Bludička (1981)
Skvělý, na svou dobu řekl bych velice originální, místy až psychedelický animovaný seriál, který asi dovedu náležitě docenit až teď v dospělosti. Ale jako malý jsem ho měl rád taky, takže nemá chybu. A musím vyzdvihnout geniální dabing Oldřicha Kaisera.
Fringe (2008)
Posol z pekla (1998)
Nezáživné? Neoriginální? No nevím, mě to tenkrát, když to dávali v bedně, pohltilo pořádně. Temné mysteriózní thrillery mám rád, a tady jsem svoji dávku dostával pravidelně... A navíc se mi líbily ty jeho kérky! :c)