Recenzie (103)
Vtedy v Hollywoode (2019)
Zase ne, sorry, Quentine, uz je to ale evergreen.
Modelár (2020)
Nejlepsi cesky porevolucni reziser v tradicni kvalite netradicne...
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
I po letech stale pecka!
Pomaľované vtáča (2019)
Krásně natočený film. Tempo ve druhé části upadá a působí to celkově trochu nevyrovnaně, ale to není podstatné - pro mě to je opus magnum porevoluční kinematografie, který míří neprvoplánově do neskutečných uměleckých výšin a za to si zaslouží obrovský respekt. BTW - srovnávání s ostatními režiséry pokulhává: Marhoul není Tarkovský, Vláčil ani Bresson; a ani jimi být nemůže, to by celý život točil jinak. Nicméně tímto filmem míří tam, kam kdysi oni - a po svém. Není jejich epigonem - a o to je tento počin cennější. A když už bych měl srovnávat: během některých pasáží se mi vybavovaly Démanty noci a Pramen panny, které žádné recenze nezmiňovaly:-) Za mě bravo!
Návrat (2003)
Nadherny film, Tarkovsky je z toho citit kazdou vterinu. Bohuzel emocne mi toho moc nedal ani napodruhe...
Křižáček (2017)
Vitam tyto ambice a tesim se na dalsi film.
Osemdesiat listov (2010)
Je vlastne ohromne smutne sledovat, ze se objevil vytecny a odvazny reziser umelecky ambicioznich kousku - a nikdo o tom nemluvi. 80 dopisu je vyborny film a Krizacek slibne predznamenava dalsi... Tesim se na to!
Whiplash (2014)
Whiplash je naprosto nádherný a inspirativní snímek - i po třetím zhlédnutí lze objevovat nové a nové věci... Masakr!
Stratení v Mnichove (2015)
2015: Nejlepsi (cesky) film za poslednich x let. --- 2017: Po druhém zhlédnutí s odstupem 2 let potvrzeno.
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Jak to tu čtu, jsem asi jeden z mála Allenových fandů, který je rád, že se Woody vrátil do New Yorku. Ano, všechno už tu bylo a v lepším, ale tohle je Allen, kterého mám rád - byť je až zbytečně agresivní.