Recenzie (370)
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Ačkolivv změna režiséra jde poznat, není to až tak výrazné. Třetí Zeměplošský film, který má v sobě Pratchettovského kouzla "nejméně" a konec poněkud nevygradovaný, přesto si zaslouží poctivé 4*
BrainStorm (2008) (TV film)
Jiří Strach, Radoslav Brzobohatý a Ivan Trojan je překvapivě kvalitní kombinace, která diváka zaujme a nepustí :-)
Odložený prípad (2003) (seriál)
Velice příjemná změna od těch všech csi apod :)
Barbar Conan (1982)
Cervenak a swe to řekli jasně :-)
Casablanca (1942)
Tohle byl začátek jednoho dlouhého přátelství...
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Tak teď už vím všechno :-)
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Ohhh *slint* *slint* tohle by bylo fááájn (jen škoda, že nedošlo pořádně (vůbec) na mého milááššššššššška Sub-Zera :-( )
Donnie Darko (2001)
Nemůžu si pomoct, ale jiné hodnocení mě prostě po shlédnutí tohoto filmu s "Jarheadem" Gyllenhaalem v hlavní roli prostě nepřišlo na mysl. A navíc jsem si to nemohl ani dovolit, protože Frank to tak chce...
Cesta do neznáma - Klouzači (1995) (epizóda)
Tak tohle jsem sledoval jako dítě a když jsem na to narazil u kámoše na dvd, tak se mi do toho popravdě moc nechtělo, protože jsem se bál, že už by to nebylo "ono". Přesto jsem si dvd pujčil, pár týdnů se mi válelo v šupleti, dokud mi nedošly výmluvy. A tak jsem si pustil první díl. A byl jsem mile překvapen. Zajímavý nápad, dobré zpracování a (když už ne vyjímečné tak) parádní postavy a jejich představitelé. Q-Ball, Crying Man, profesor Arturio a Wade si mě získali jako kdysi. Takže mám za sebou první sérii a vrhám se na druhou. A čas do dalšího skluzu se krátí :-)
Kick-Ass (2010)
Protože Hit-Girl :)