Obľúbené seriály (9)
Frasier (1993)
V češtině ztrácí duši, atmosféru a naprosto všechny plusové body. Tento seriál miluju ve slovenštině, skvěle k němu sedí :) A v mnoha směrech vůůůbec není vzdálený od reality, aneb už jste někdy viděli normálního psychiatra? :)
M.A.S.H. (1972)
Haló, haló! (1982)
V podstatě strašná hovadina, ale zábavná. A poručík Gruber je k zulíbání :) + výborný dabing.
Tretia hliadka (1999)
Rodina Addamsovcov (1964)
Robin Hood (1984)
Na dětské hrdiny se zkrátka nezapomíná :) Žádný další Robin Hood už v mých očích nebyl lepší (série s M. Praedem) Navíc točeno v době, kdy se ještě využíval typ herců ala "průměrný, normálně a realisticky vypadající člověk" (žádná plastická nebo přemaskovaná figurína), dnes by něco podobného nemělo šanci. Asi ani u diváka.
Temný prípad (2014)
Orphan Black (2013)
Sice zřejmě další z odpočinkových seriálů na jedno zhlédnutí, ale vzhledem k atmosféře a hereckým výkonům (nejen úchylní fanatici jsou přesvědčiví) nutno hodnotit pozitivně. Kladem je i postupná evoluce seriálu. První řada (na můj vkus zbytečně pomalá a rozvláčná) 65%, druhá (mě zaujala víc) 75%. Navzdory předvídatelnosti a občasné debilnosti vcelku zdařilé. Nikdy bych nevěřila, že typy zde prezentovaných postav si i oblíbím (ovšem transsex. si už tvůrci mohli odpustit) Nutno vyzdvihnout skvělý herecký výkon T. Maslany.
Pád (2013)
Zajímavý krimi seriál, britský až do morku kostí, optimálně ponurý - na rozdíl od severských kriminálek, které bývají na můj vkus o řád rozvleklejší a hlavně dekadentní už přespříliš. Nevěřila bych, že G. Anderson zvládne tuto roli tak, aby ji člověk stále nespojoval s Akty X. Ale podařilo se a předvedla bravurní výkon (stejně jako ostatní herci). Edit po zhlédnutí celé série (doporučuji v originále): fantastický seriál. Přála bych si, aby se Stella na obrazovky vrátila v dalším vyšetřování. Stala se mým nejoblíbenějším kriminalistou, i když seriál je z hlediska empatické a lidské policejní práce sci-fi.