Recenzie (14)
Interstellar (2014)
Naprostá bomba...Super.Ještě teď mám otevřenou hubu :-)
Bastardi 3 (2012)
Co to tu píšete za hovna?? Obsah filmu je naprostá realita,bohužel.Film byl mířen přesně tam kam měl
Prebudím sa včera (2012)
Co to mělo být??..Tohle se komedii teda moc nepodobalo.HNUS
Jízda smrti (2007)
No to byla ale pořádná sračka
Madagaskar 3 (2012)
Tohle se moc nepovedlo..1,2 OK ale tady nebylo nic čemu bych se trochu zasmál..Hrozná nuda
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Prostě super....
Miss Marec (2009)
Super...já se zasmál
Drake a Josh (2004) (seriál)
Prostě super,co díl to něco nového...a ta jejich sestra???...Tak ta nemá chybu:-)
Hmla (2007)
No....co napsat,tuhle kravinu komentovat nejde.Škoda že už nemůžu dát menší hodnocení.Horor???:-)))
2012 (2009)
Já se bavil..super triky a efekty.Takle by měl vypadat katastrofický film.John Cusack mi tam perfektně seděl.Roland Emmerich prostě tohle umí