Recenzie (69)
The Punisher - Svému bratru strážným budu (2019) (epizóda)
Frank nahodil svoju povestnú Punisherovú vestu a diel začal konečne tak ako som si to predstavovala! Ešte menej Amy a budem spokojná.
Trhlina (2019)
Knihu som čítala už pred nejakým časom a dokázala mi vyvolať zimomriavky. Na filme sa mi páčilo ako sa to snažili docieliť cez soundtrack a musím podotknúť, že na to šli naozaj dobre aj keď som dúfala vo viac scén pri ktorých vás nadvihne zo stoličky (pri jednej som sa naozaj vydesila). Druhá polovica filmu, kde sa už dostali na povestný Tribeč, ma bavila omnoho viac pochopiteľne a páčila sa mi mrazivá atmosféra ktorá z toho plynula. Režisér sa s tým pekne vyhral, dronové zábery a hmla okolo hlavných postáv to pekne vykresľovala. Sprvu sa mi nepáčil výber hercov ale uprostred filmu som musela uznať, že lepšie vybrať asi ani nemohli. Každopádne som odchádzala veľmi spokojná aj keď si niečo pre film upravili, v tomto prípade mi to nerobilo najmenší problém. Mohlo to byť trošku viac desivejšie. Za mňa ale veľká spokojnosť!
Cudzinka - Season 4 (2018) (séria)
Podstatne zaujímavejšie a pútavejšie ako predchádzajúca tretia séria. Aj keď na prvé dve sa to neťahá ani zďaleka, neviem či absenciou Škótska alebo je to skôr dejom. Každopádne, svižnejšie a omnoho viac Brianny a Rogera, nových postáv ktoré poriadne zamiešali kartami v príbehu a som veľmi zvedavá čo ich ešte postretne v novom svete! Teším sa na ďalšiu sériu.
Narcos: Mexiko - Nepřátelská území (2018) (epizóda)
Lepšie než prvý diel ktorý ma vôbec nezaujal.
The Punisher - Rozbouřit vodu (2019) (epizóda)
Sprvu som chcela dať štyri hviezdičky ale potom prišla scéna v lese!
The Punisher - Roadhouse Blues (2019) (epizóda)
Punisher je späť.
Bohemian Rhapsody (2018)
Piesne od Queen som vždy zbožňovala a hlavný herec je veľký sympaťák, preto nebol dôvod vynechať túto návštevu v kine. A odchádzala som naozaj nadšená, bavilo ma všetko od kamery, strihu, scenáru cez všetkých hercov. Jediné čo mu vytknem je asi to že sa naozaj nedržali pravdivých informácií a upravili si niektoré veci pre seba. Inak veľká spokojnosť. Spolu s A Star is Born moji najväčší kandidáti na Oscarov.
Spider-Man 2 (2004)
Po scenaristickej stránke ten film nie je ktovieaký, ale tak príšerne napísanú postavu akou je Mary Jane som už dlho nevidela! Neviem aka bola v komikse ale tu je vyložené blbá a nedá sa brať vážne .
Aquaman (2018)
Ano, je to lepšie než doterajšie filmy od DC a to najmä Jasonovi M. ktorý tejto postave dodáva charizmu a bez neho by to bolo myslím aj trošku nudné. Ale Wonder Woman ma bavila o niečo viac. Každopádne na pokračovanie určite zájdem tiež.
Vikingovia - Premárnený okamih (2018) (epizóda)
Po skvelom trailer na zvyšok 5 série prišlo trpké sklamanie v podobe úvodu tohto dielu. WTF a to patril Ivar medzi mojich obľúbencov .