Recenzie (37)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Strašný film... A vzhledem k tomu, že skutečnost byla asi mnohem krutější, tak o to víc strašnější. Že se v něm komouši poznali je nad slunce jasné.
Nad námi svítá (1952)
Mě by jenom zajímalo, jaká byla atmosféra na place při natáčení. Jestli byli v té době všichni opravdu tak nadšení, jak na plátně ukazují. Chápu, že pro mladé herce to byla příležitost, a možná tomu i věřili.
Ve službách Dioru (2021)
Multikulti sračka.
Gombíková vojna (1962)
To byl svět ještě v pořádku...
Eliška a Damián - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Já bych dal 0,5 bodu sl.Smetaně, protože se mi líbí její vokály v písničkách od Tata Bojs. A líbí se mi i jako holka... Ale systém hodnocení to neumožňuje. Takže smůla...odpad.
Muž menom Otto (2022)
Prvoplánové, předvídatelné, poplatné, nudné, nebavilo. Už to nikdy neuvidím.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Nelíbí se mi úvodní píseň...
Aquaman (2018)
Ultrapíííčovina! Nekoukatelné...
K zemi hleď! (2021)
Třikrát jsem se uchichtl. Takže jsem ten humor asi nepochopil...
Kouř (1990)
Vynikající, zapadlý, a silně nedoceněný film. Sklepáci si docela zablbli. Jan Slovák bezkonkurenční! Šestou hvězdu bych dal za Čtrvrtníčka a Vávru... :)))