Obľúbené seriály (10)
Bubušou (1970)
M.A.S.H. (1972)
Arabela (1980)
Tohle je, troufnu si říct, můj úplně nejoblíbenější seriál (sorry, Davide), a všem, kteří dali nižší hodnocení kvůli tomu, že existuje pokračování, vzkazuji, že ono pokračování má na csfd samostatný profil.
Knight Rider (1982)
Bol raz jeden život (1987)
Mladé ninja korytnačky (1987)
Hrabě Káčula (1988)
Simpsonovci (1989)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Teletubbies (1997)
Pro malý děti je to fakt vymývání mozku, pro mě pět 'vězdiček :)