Posledné recenzie (22)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Bravooo, zase po dlouhé době dobře natočené téma ,,Drákula,,
Overlord (2018)
Skvělé spojení válečného filmu a horroru. Slušné efekty a masky.Občas i vtipné.Pobavil jsem se.
Venom (2018)
Vcelku vůbec nemusím comics, ale tohle mě pobavilo.Vcelku je to originální a vtipný a o to jde.