Recenzie (66)
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Celý film by šel. Ale mimozemšťani na konci ?
Hardcore Henry (2015)
Jednu hvězdu za nápad. Propracování stojí za prd. V podstatě odpad!
Legendy zločinu (2015)
Nuda. Fakt jsem to nevydržel dokoukat ...
Sirota (2009)
Celý film by ušel až na konec. Zkusil někdo s prostřelnou rukou a s několika bodnými ranami plavat ve vodě co má tak 2°C ?
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Normalně bych dal 3 ☆☆☆, ale výkon pana Krobota byl úžasný ☺
Expozitúra (2009) (seriál)
Na Novu - slušný
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
fakt jsem to nedokoukal. 30 min stačilo :(
Ghoul (2015)
Ukrutná píčovina a 3d velmi slabé. 👎
Mimoni (2015)
V 3Dčku to bylo docela dobrý. Mohlo by to být více vtipné. Ale dětem se to líbilo ☺
Banshee (2013) (seriál)
Trochu moc sexu, ale jinak dobrý seriál. Trochu nechápu, v každém dílu se pere - skoro i umře a všechny zuby, žádné jizvy. (Jen ty z vězení )