Recenzie (66)
Nedotknuteľní (2011)
Pecka. Super film a vtípky.
Traja bratia (2014)
Pánové Svěrákové klobouk dolu. Konečně pohádka, která má hlavu a patu, není uječená jako Troškovy pohádky.
Anjeli (2014)
Je to trochu jiný než ostatní filmy, ale zase to má nápad.
300: Vzostup impéria (2014)
Žádný děj, akorát boje a 1sex, který by se snad ani nemohl stát. :-D
Český sen (2004)
Velice mě tento dokument pobavil a potvrdil to, že demence lidí je nekonečná. Autorům palec nahoru ! nej hláška je Sixtinská kaple a její multireklama
Hospoda (1996) (seriál)
Jedno z mála, co Nova natočila co stojí za to.
Krásno (2014)
Způsob tohoto pojetí mi připadá poněkud zvláštní.
Unesené (2013)
nuda, nuda, nuda
Machete zabíja (2013)
Kravina. Efekty dobry ale.
Príbeh kmotra (2013)
Bylo to dobré, až na konec. Tam třeba nevím kromě knotra, co ostatní. Asi to má být jen o něm. :-(