Posledné recenzie (17)
Tvorca (2023)
Ludsto vs AI (umela inteligencia) sme na tomto strane robotov ktorý mieri s ľudstvo ale ľudia s vysokým postavením ktorý vďaka chybe obvineniu z toho robotov a chcu cloveka poslali infiltraciu oklamali znicil tvorcu robotov. Do ktorej sa zaľúbil ako nevie o tom oklamali vysoko postavení ľudia na stane zapadu len ľudia a východe ľudia s robotmi žijú harmoni.
Matrix Resurrections (2021)
Horsie ako matrix 1 ale trochu lepsie ako 2. Hlavne polovica spomienky predchádzajúce casti, spoiler: toto že vyvolena aj ona pripomina z filmu: Nepriestrelný mních že vyvolení nie je jeden. Ak nepriatel trilogie Matrixu nemusi uplne nepriateľ môže tvoj spojenec len dočasne. Koniec spoiler. Preto hodnotím 4* ktoré len tak prešli lebo zaujimave retrospektive chýbalo mi tam vela veci ktore z ineho pobavilo.
Free Guy (2021)
Zábavná akčná komédia ktorá má kopu odkazov na filmy a hry tým to spestrila hlavne hrdinov čo bolo skvele a tie súboje ako aj romantická pointa.