Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Hra o trůny (2011)
Bylo nás pět (1994)
Dexter (2006)
Malá Velká Británie (2003)
Putovanie s dinosaurami (1999)
Mr. Bean (1990)
Narcos (2015)
1. řada - 9,5/10, 2. řada - 9/10, 3. řada - 8,5/10
Daredevil (2015)
1. řada - 9/10, 2. řada - 9/10, 3. řada - 8/10 Konečně příběh pod záštitou Marvelu, který se nebojí krve a násilí. Výborná temná atmosféra, která odpovídá hrdinovu náhledu na svět. Kašlat na rating a šup s tímhle realismem i do filmového světa! 2. řada též parádní. Zejména Punisher si ji ukradl pro sebe. Wilson Fisk opět démonicky geniální, Linka s Elektrou mi ale nepřišla tak zajímavá.