Recenzie (22)
Grimsby (2016)
Ježíš, to bylo tak krásně debilní :-)
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Hodnotit nebudu, nebylo by to fér, protože jsem odkoukal jen prvních dvacet minut a dál nejdu... Drobné poznatky: 4x hraný film o Asterixovi = 4x různý Caesar a 3x různý Asterix, škoda toho. Christiana Claviera v roli Asterixe nikdo nepřekoná a herec, který jej ztvárňuje v tomto filmu, už vůbec ne. Pamatuji si jej z Asterix a Kleopatra, kde hrál postavu písaře a už tehdy mne vcelku iritoval... Ale to je pouze můj přehnaně konzervativní názor, film třeba není tak špatný, nevím...
Jeff Dunham: Minding the Monsters (2012) (relácia)
Ty tři hvězdičky neznamenají, že by se mi to nelíbilo, ale co si budeme nalhávat Walter a Bubba J. byli v tomto počinu vcelku slabí, Peanut a Achmed to zase vytáhli, ale stejně...
Siedmy zvitok (1999) (seriál)
Film jsem viděl dříve, než jsem přečetl knihu/y, a moc se mi líbil... Asi před rokem jsem se na něj podíval znovu, již obohacen o literární předohu a vkusově dovyvinut, a zase taková pecka to nebyla... Samozřejmě se mi líbila ona staroegyptská část, Taita je vykreslen (až na zkrouhnuté ego) bravurně, ale ona část z přítomnosti, která i knižně je vyvedena moc pěkně, mne ve filmové podobě dosti drásá. Roy Schneider je vlastně jedinou výhodou, svou roli zvládl velmi dobře, ale zbytek? Doktorka Al-Simma je nepříjemně strojená, ale na Hapiho nemá, ten kluk prostě nemá talent... A závěr filmu? Auauau!!!
Dobrodružstvá baróna Prášila (1988)
Naprosto geniální a skvěle herecky obsazené zpracování Barona Prášila, Terry Gilliam tu opravdu zabodoval...
Kocúr v čižmách (2011)
Nevím, co bych totmuto animáči vytkl, je to vtipné, má to spád, má to dějový základ, prostě se mi to líbilo :-)
Oceľová päsť (2011)
Mám rád filmy s roboty a i tento se mi líbil, ale hvězdu jsem ubrat prostě musel už jen kvůli hrozně přehrávajícímu chlapci... A ta vykrádačka Rockyho nakonec... Mno...
Hospoda (1996) (seriál)
Tento seriál je moje srdcovka, milý a úsměvný...
Černá zmije - The Black Adder (1983) (séria)
Jeden z nejlepších seriálů, které jsem kdy měl tu čest vidět... Rowan Atkinson není jen "geniálně" nablblý Mr. Bean, je především důmyslně promakaný Edmund Blackadder, cynický, slizský, sarkastický a brilantními hláškami sršící postava dějepisné série :-)
Alcatraz (2012) (seriál)
Tento druh filmů/seriálů prosě můžu... Tajemné, dobrodružné, trochu sci-fi a v každém dalším díle nějaké to překvapení nakonec... Snad to časem nezvořou jako Lost...