Posledné recenzie (507)
Anthropophagus 2 (2022)
Za ta krásná jatka musím nadhodnotit, protože pořádných krváků se moc netočí.
Mníška 2 (2023)
Maximálně za dvě hvězdičky a to jen díky umocnění kinem. Stejné, jako jednička, prostě přes kopírák, jen jiné lokace.
V zajatí zla (2023)
Hodně slušné! 👌👏