Recenzie (72)
Útek zo Sibíri (2010)
Paráda.. pokud je to pravda , tak teda klobouk dolů.. i když se mi nechce uvěřit tomu, že by člověk něco nechytil z kalné vody , následně dehydratace , průjmy a smrt.. No , ale jinak parádní práce s vyprávěním , ani chvíli není nuda, kamera, autentičnost, prostě super.
Black Adam (2022)
Bože bože , proč je to tak špatně napsaný ? Na tom se učili budoucí scénáristi , nebo co to je tohle... Byl jsem ochoten něco slevit , jako fanda ,ale vysloveně jsem se protrpěl ke konci ..
Mentalista - Nothing Gold Can Stay (2015) (epizóda)
Souhlasím , tohle je špatně , nedává to moc smysl .. úplně stejně mohli využít smrti např Abotta, který si mýslím , posloužil úplně stejně v tomto případě , možná i víc. No , nedá sa.
Mentalista - The Golden Hammer (2014) (epizóda)
Je to trošku jiný seriál od s06e09 a baví mně to, ale proč musíte vraždit moje oblíbené postavy... ;(
Mentalista - The Desert Rose (2013) (epizóda)
No tak se nám to dostává někam až do fantasy světa , podobně jako se zvrtnul Prison break , ovšem tady zatím na hraně a zatím mě to baví , ale snad to spadne zpátky do reálu , kde není každý kravaťák ve vysoké funkci souputníkem sériového vraha s mocí drogových kartelů v Brazílii..
Mentalista - Fugue in Red (2011) (epizóda)
Mohla to být skvělá epizoda , námět super, ale je to přitažené za vlasy. Takhle idiocky se snad Patrick nechoval snad ani před vraždou. Začátek horor a zbytek komedie, škoda.
Mentalista - Strawberries and Cream: Part 2 (2011) (epizóda)
Tak tohle je perfektní díl.. napětí od první do poslední sekundy..Jen těžko překonatelná epizoda.
Mentalista - Red Hot (2010) (epizóda)
Tenhle levnější Spacey vždycky zaboduje! skvělé osvěžení do série
Rambo: Posledná krv (2019)
Hm :/ co na to říct , dobrá hrůza. Stupidní , moralizující, brutální , nezábavné , nekonečné .
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Tak po 5ti epizodách s tímto kouskem končím a když jsem viděl trailery na další sériie , tak lituji, že jsem s tím vůbec začínal.