Recenzie (75)
Mentalista - Red Hot (2010) (epizóda)
Tenhle levnější Spacey vždycky zaboduje! skvělé osvěžení do série
Rambo: Posledná krv (2019)
Hm :/ co na to říct , dobrá hrůza. Stupidní , moralizující, brutální , nezábavné , nekonečné .
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Tak po 5ti epizodách s tímto kouskem končím a když jsem viděl trailery na další sériie , tak lituji, že jsem s tím vůbec začínal.
Morská slepota - skutočná cena námornej dopravy (2016)
Tohle je neuvěřitelné, to se nedá ani komentovat. Člověk si pak připadá pod sprškou všech těch nařízení od EU, vyhlášek, norem, emisních norem , jako někde v "cvokhausu" fakt.. Hold byznys je byznys, přesto loď nejede.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Odpad.. i když pro moji dvou a půl letou dceru velice zábavné, bohužel.
Logan: Wolverine (2017)
Díky bohu, že jsem zde přeci jen našel pár spřízněných duší. Říkal jsem si, jestli jsem na správném linku.. Rozlučka, deprese, realistické? OK, všechny argumenty chápu, normálně s ničím nemám problém, ale tohle je ubohost. Za každou cenu ukázat co nejvíce krve, utrpení, nudy, debilního scénáře.. Jackmanovi jsem jeho depr(e)si věřil prvních 20 minut, pak je jeho po zbytek filmu na zabití a k zblití, veškeré nechutnosti a krev sem prostě přirozeně nezapadají, příliš vynucené, dokonce další hodná černošská rodina neunikla "trestu" - to jako vážně? už zase? obrovské cliché v podobě zlých místních, antihrdiny a spořádané rodiny jen a pouze jako vyplnění filmu něčím opět brutálním a zcela zbytečným, a to nemluvě o trapné situaci na silnici, která vedla k tří!násobnému pozvání "k nám domů" - čili velice prediktivní a alespoň pro mě poslední kapka. Zde se mimochodem odehrála velká logická chyba, ovšem u stupidních scénářů zcela běžné že. Aby toho tedy nebylo málo, povraždíme pár dětí, ukážeme, jak náš "hrdina" trpí, jak neustále odmítá něčemu věřit (po celý film) , ubohého a bezcharakterního záporáka ber ruky, klona (protože v budoucnu určitě budou !) a celá ta nuda povede k ještě strašnějšímu závěru, kde dojde k (spoiler) - a to vždycky fungovalo ne?? NE nefunguje. Tady bych měl jen potřebu říct, konečně to skončilo, kdybych to byl býval dokoukal ! To se stalo až druhý den s vidinou ,že bych snad mohl vykouzlit jednu hvězdu , a že jsem snad musel něco dobrého na tom filmu přehlédnout ne, vždyť to má 83% . Ne nepřehlédl, co jsem ještě nepřehlédl byly stále se opakující a otravně stejné zvuky zabíjení, kdy snad každý musel mít i svůj záběr, aby jsme to udělali ještě více pro debily. Ufff.. takže toto opravdu ne, za mě podobný "super rozloučení" jako Poslední krev.. ten samý princip. Přitom , tady by stačil možná jen zvýšit rating a na 2 hvězdy by to možná bylo, ale jak bylo řečeno, tady je špatně skoro vše.
Insidious: Posledný kľúč (2018)
Jednoznačně nejslabší díl série.., když si chcete udržet diváky v napětí, musíte jim čas od času dát co chtějí.. jinak vám vznikne nekonečná nuda a zklamání, že "zase nic".. Paradoxně ale slušně i pobavilo!.. Takže snad poslední díl za mou oblíbenou sérkou.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Oceňuji nápad s "odpovědností", ovšem celé je to o čem?? Jen vyměňování názorů, zcela tomu chybí nějaká hlavní linie, nebo jestli nám chtěli ukázat přes 2 hodiny handrkování se...
Evil Dead (2013)
Spíš nejdebilnější film, jaký jste kdy viděli, aneb návrat stupid hororu, jak jej známe. Stupidnost postav je tak obrovská, že je celej fim v prdeli, je z toho jen krvavá sračka, nad kterou sem kroutil hlavou a smál se těm blbcům. Jakoby ani scenáristi nevěděli co s "ním".. Nejhorší je, že hloupost neustává a jen si říkáte "a zas tam leze!" ,takže PS vy idioti: nevstupuj třikrát do téhož sklepa...
Superchlapi (2016) (relácia)
Kéž by to nebyla show s kastingem.