Recenzie (206)
V měsíčním světle (2019)
Kdyz pubertalni holka spacifikuje dva ozbrojene policisty tak takovy film nemuzu brat vazne. Skoda, zacatek byl zajimavy, ale s plynoucim casem to byla stale vetsi ptakovina.
Nejhledanější zločinci světa (2020) (seriál)
Mohl by to byt zajimavy serial, ale je udelany velmi nudnym zpusobem. Klouze po povrchu, o zlocincich samotnych a jejich motivacich se nedovime prakticky nic. A pokud se jedna o zlocince, ktery neni nasinci prilis znamy, chybi nejaky uvod, ktery by dal veci do souvislosti a clovek se v tom potom ztraci.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Spis akcni nez valecny film, ktery se celou dobu odehrava jen na jednom miste a kde v podstate ani na chvili nevidite nepritele. Nechybi patos a dojemna hudba, jak to zname ze vsech americkych valecnych filmu, ale na rozdil od nich staci Greyhound videt jen jednou. Clovek se neubrani pocitu, ze to mohlo byt zpracovane lepe a vic do hloubky. Dokonce ani Tom Hanks nezahral na svoje moznosti a cele to tak pusobi mirne odflaknute.
StandaShow (2017) (relácia)
Standu jsem sledoval od zacatku, protoze mi chybel porad, ktery by nebyl “ pro decka “. Bohuzel Standa sam pusobi trochu jako prerostle decko a po jeho alkoholickych zvanirnach na YouTube jsem ho sledovat prestal. Dnes se podivam vyjimecne, kdyz je tam zajimavy host, ale paradoxne mi nejvic vadi prave moderator, ktery nema charisma a i kulturou projevu odpovida spis pubertakovi.
U Kulatého stolu (2019) (relácia)
Dva kluci vedou rozhovory s lidmi. V dobe podcastove nic neobvykleho ve srovnani s jinymi podcasty a dokonce i vyber hostu je temer totozny s jinymi. Vadi mi hlavne dve veci. Zaprve, ze se venuji hlavne bulvarnejsim vecem a zadruhe, ze neumi argumentovat proti hostum, kteri nemluvi uplne pravdu. Bud na to nemaji koule, nebo jen nemaji vseobecny prehled. Navic je jim jedno jestli budou delat rozhovor s nekym kdo skutecne neco dokazal, nebo s obycejnou pornohereckou, ktera asi pritahne vic pubertaku, ale chytrejsi publikum to spis odradi.
Ozark (2017) (seriál)
Srovnavani s Breaking Bad nechapu. Tento serial je uplne jiny pribehove, herecky, i scenaristicky a rezijne. Sice to bavi, kdyz clovek ceka co bude priste, ale je to zaroven strasne nelogicke a i dialogy nejsou realne a jsou hrozne umele. Breaking Bad muze clovek videt stokrat, tohle staci jednou.
Dark (2017) (seriál)
90% casu jsem se nudil. Porad jsem na neco cekal a ono to neprichazelo a kdyz to prislo bylo to neco, co jsem videl uz tisickrat pred tim. Toto pisu po shlednuti 6. epizody protoze vim, ze vic uz si nepustim.
Ďábel od vedle (2019) (seriál)
Smutne. Strasne smutne pro kohokoli, kdo ma aspon trochu lidske duse.
Outsider (2020) (seriál)
Libilo se mi to. Bylo to napinave, tajemne a uplne jine nez jine serialy. Jen jsem se celou dobu bal, ze vsechny ty zahady vyvrcholi v nejakou strasnou banalitu, coz se presne stalo. Posledni dil byl vylozene zklamani a pokazil jinak vyborny serial.
Deň pred krízou (2011)
Je to v podstate Vlk z Wallstreet, jen v komornejsi podobe a pro chytrejsi publikum. Depka z toho jde predevsim proto, ze takovi lide skutecne ziji a ze maji takovy vliv na cely svet.