Recenzie (99)
Doktor Živago (1965)
Velmi zajímavý působivý velkofilm ,na můj vkus až příliš dlouhý.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Asi nejlepší politická-válečná satira co kdy byla natočena. Kubrick je zde opět v nejlepší formě a o zábavu není nouze. Co se týče hereckých výkonů, není co vytknout, perfektní Sellers a pro mne ještě lepší George C.Scott./ 90%
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Mám raději filmy, ve kterých je více akce a děje, ale tenhle film má opravdu famózní scénář a herecké výkony a navíc se nestává často,že by se v americkém filmu prosadil čech, takže i z tohoto důvodu dávám maximální možné hodnocení, ikdyž s odřenýma ušima.
Faunov labyrint (2006)
Guillermo del Toro pro mne nejlepší režisér posledních let a tohle je jeho nejlepší film. Na tento filmový zážitek hodně dlouho nezapomenu !
Gladiátor (2000)
Jeden z nejemotivnějších filmů, jaký jsem viděl. Miluji historické, výpravné a dobrodružné filmy a tohle je vše v jednom. Gladiátor je navíc velmi dobře zpracován a závěrečná scéna je doslova dechberoucí . Tomuhle filmu není co vytknout .
Grinch (2000)
S časem, po několikáté projekci uznávám, že se jedná o takovou Vánoční blbůstku, i tak se však na film moc rád dívám.
Hitchcock (2012)
Jako příznivci Hitchcocka se mi to příliš nelíbilo a Hopkins jako Hitchcock mi tam neseděl už vůbec, každopádně je to ale příjemná oddychovka s neodolatelnou Scarlett Johansson a s několika dobrými momenty ( Například scéna, kdy si Hitchcock libuje před kinosálem v řevu diváků při projekci Psycha. ). Tento film o vzniku Psycha sice ničím nenadchne, ale ani neurazí, Hitchcock by si nicméně zasloužil o něco lepší poctu k jeho dílu, než je tento snímek.
Hore (2009)
Dlouho jsem se rozhodoval mezi 4 a 5* , nakonec volím nejvyšší hodnocení, přece jen se takové animáky, jako je tento netočí každý den. Prvních 10 minut opravdu výborných a vůbec celá první polovina filmu byla skvělá a hodně jsem se bavil, v druhé už to ale nebylo ono a zábavu vystřídala nuda, raději se na film v brzké době znova podívám, abych si mohl názor ujasnit... Zatím 85 %
Hoří, má panenko (1967)
Na tento film jsem byl výborně naladěn a ani na chvíli jsem se nenudil a jak bych taky mohl - jedna úsměvná scéna za druhou, které střídá tragický požár domu starého dědy a nakonec rozkradení tomboly a film tak končí jako nejlepší fraška, jakou jsem viděl.
Hra (1997)
Dechberoucí thriller Davida Finchera, který vás vtáhne do děje a už nepustí. Pro mne mistrovské Fincherovo dílo, které je jaksi nedoceněno a přitom to závěrečné rozuzlení je snad lepší než u všech dalších Fincherových filmů. Michael Douglas a Sean Penn hrají svůj standart. 100%