Posledné recenzie (32)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Prdel to byla....jízda od začátku až do konce....
DEATH by MetaL (2016)
Srdcová záležitost....
Po čom muži túžia (2018)
Dal bych tři hvězdičky,ale za perfektní Polívkovou je to na 4.
Prdel to byla....jízda od začátku až do konce....
Srdcová záležitost....
Dal bych tři hvězdičky,ale za perfektní Polívkovou je to na 4.