Recenzie (32)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Prdel to byla....jízda od začátku až do konce....
DEATH by MetaL (2016)
Srdcová záležitost....
Po čom muži túžia (2018)
Dal bych tři hvězdičky,ale za perfektní Polívkovou je to na 4.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Tak tentokrát Spielberg nezklamal. 😉
Neznámy vojak (2017)
Suprový válečný film
Pasažieri (2016)
Pro mě jako fanouška sci-fi obrovské překvapení.....prostě BOMBA! Vizuální stránka v tomto filmu taky BOMBA!
Interstellar (2014)
Nolan je Nolan!!! Nolan je trochu jinde.....
Equalizer (2014)
Super.Tak tohle jsem si vychutnal.Připomínka zlatých akčních filmů 90.let minulého století....a kuchání bylo skvělé,a nářadí z obchoďáku též :)
Válečná generace (2013) (seriál)
Ano já jim to uvěřil !!!!...Němcům....Super pohled na II.WW...no vážně není to Kobra11....
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Toto že je komedie?Typicky stupidní americká kokotina!!!!