Recenzie (421)
Pátranie (2018)
Netradičně, zajímavě, no a konec konců, i moderně natočený thriller. 8/10
Po čom muži túžia (2018)
Anna Polívková opět super, jinak ale totální bláznivá pakárna.
Maniak (2012)
Povedený remake, navíc ještě brutálnější a šílenější...jen ten Frodo mi tam prostě neseděl
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
Čisté pokračování aneb tam kde skončil 2. díl hned navazuje 3. díl. Bohužel pokračuje i ve všem špatném..
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Ještě krvavější a úchylnější, ale bohužel s menším rozpočtem a to bylo sakra znát. Takže výsledkem je debilnější a hodně amatérské pokračování..Velká škoda...
Krvavá hostina (2005)
Krvavé, brutální a úchylné. Rozhodně nejlepší díl celé trilogie.
Predátor: Evolúcia (2018)
To se takhle pár borců rozhodlo, že bude ignorovat legendární jedničku a, aby to mělo šmrnc, hodí tam ještě většího bubáka.... jste se po... ne? Všechno špatně!
Prvý človek (2018)
Americký fanoušek chrochtá blahem, já chrochtám nudou....
The Nest (1988)
Jo tak šváby, ty jsme tu ještě neměli. Skvělé krvavé triky, pár nelogických momentů a hereckých přešlapů. Bohužel nebylo vysvětleno jak to je s mutací člověka na švába a zároveň nebyl tento prostor, pro rozvoj příběhu, dokonale využit.
Teror kanibalů (1980)
Přiznám se, že jsem na to koukal jen proto, že to je jeden z posledních filmů o kanibalech, který jsem ještě neviděl...to jsem ale netušil co mě čeká. Tolik nesmyslů, chyb, amatérismu, marnosti a trapnosti v jednom filmu jsem ještě nezažil. Prostě totální úlet a odpad všech odpadů.