Recenzie (3 305)
Loupežník Hadrafous (2022)
Dost ujetá pohádka.
Portál (2023)
Další film v londýnském prostředí na motivy Harryho Pottera. Já se jen ptám proč.
Pusu, pusu! (2022)
Miluju tyhle jednoduché polské romantické komedie. Podle mě jsou mnohem vtipnější a mají větší šmrnc, než ty americké.
Hodiny (2023)
Je to sice bizárek, ale dost povedený. Hezky to odráží dnešní dobu a tlak, který je kladen na ženy po 30, které nechtějí nebo nemají děti. Mimo to, Dianna Agron předvedla vynikající výkon.
Ghosted (2023)
Čekala jsem trošku něco jiného, nicméně i tohle byla příjemná podívaná.
Honor Society (2022)
Taková ta středoškolská klasika.
Redeeming Love (2022)
Až na dost nereálné chování Mika je to poměrně povedené.
Nejdelší rande (2023)
Strašně super "třetí rande". Jen škoda, že nevyšlo to těhotenství. Bylo by to ještě bizarnější randíčko.
Stratený film o Norimberskom procese (2021) (TV film)
Obsah super, zpracování hodně velká slabota.
Úlet středního věku (2023)
Zábavná komedie pro ženy.