Recenzie (2 446)
Dnes naposled (1958)
Nakonec trochu pomalý rozjezd, který končí opakovanými nárazy do zdi, které bolí čím dál více. Toto by byl téměř adept na nějaké mezinárodní ceny nejvyšších kategorií. Nakonec dochází k velmi temným a děsivým rozuzlením, které děsí a mrazí z nich. Démon alkohol promlouvá ve všech možných formách. Film sice tak trochu zklamal, ale děsivé aspekty kompenzují veškeré zklamání.
Had (2021) (seriál)
Po třetím díle, který mi skoro nenabízí nic, čeho bych se mohl chytit, tak si říkám, že bude lepší jít o dům dál. Nevím moc čím to je, ale počet kvalitních a opozičních seriálu se začíná silně hegemonit.
Anatomie českého odpoledne (2020) (študentský film)
Asi bylo řečeno vše, co lidskosti české řečeno být může. S nadsázkou, humorem, vším, co je asi zapotřebí. Nečekaná pecka.
Ďalšia (2020) (študentský film)
Drastický a příšerný portrét ženy, který nechce zažít ani největší misogyn.
Protihráč (2020) (študentský film)
V celku decentní film, který se vyrovnává s tím asi nejhorším životním protihráčem. Asi škoda, že i přes v celku dlouhou délku film není asi úplně zakončený. A nebo velice přesně.
Svině (2019) (študentský film)
Továrna na absurdno, která na konci se zvrtne do takových už divných vod. Ale zda vůbec mělo něco dávat logiku nevím. Jistý si jsem tím, že jsem se královsky bavil.
„Je mi jedno, že sa zapíšeme do dejín ako barbari“ (2018)
„Je mi jedno, že tento film se vyrovnání s mým oblíbeným tématem dějin, jelikož film v rámci kamery a hlavně odvyprávění příběhu se spíše tváří, že sežral veškerou etickou, filozofickou a historickou moudrost světa a vlastně vypadá jako kdyby ho natočili úplní barbaři“
Kimi no na wa. (2016)
Pokaždé, co sleduji anime, tak jsem skeptický. Rád bych řekl, že od počátku i díky hudbě a tajemství to působilo mnohem lépe, ale v moment, kdy si hlavní postava jen tak osahává kozy, tak jsem silně zpochybnil. Nebylo však tak těžké mi film opět nahodit na správnou vlnu. Víc a víc se prohlubujeme do megalomanského příběhu, který skoro více zamotaný, ale překvapující. První bod, ale to, co spíše ubližuje nejvíce. Na konci už moc ani nevíme, co se děje a jsme odkázáni na milost tvůrců, že vědí, co dělají. Jinak musím ale říct, že jsem si to nečekaně užil. I když v něm stále budu skeptik, šlo o nečekaně příjemný zážitek s emotivním koncem.
Sowon (2013)
Asi si nedokážu vybavit tak silný, tak dobře natočený a zároveň tak emočně vyhrocený film. Chvíli to dá, než si člověk zvykne, co budeme vůbec sledovat, ale poté už nás nic nezastaví. Z filmu je jasně vidět, že se bude ubírat spíše formou sociálního a psychického problému než nějaké kriminálky a je to volba za milion. Nádherný film, který rozboural emoce do zákaldů.
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Zázrak se nekoná. Spíše opak. Klišé Fantomase se opakuje jenom v novém kabátě a novém místě. Zvláště se stejným rozuzlením a trochu otravnějším provedení. Humor mi skoro nic neříká a nakonec je to zvrhnuté na bláznivé nic. Série s tímto maskovaným mužem pro mě končí strašně. Asi i stejně jako samotné zakončení, které ani není jasné jako zakončení