Recenzie (145)
Pat & Mat vo filme (2016)
Použít už jednou odvysílaný desetiminutovky a nazvat to filmem? Slušná zrada na diváka. A "filmový" umění, bezesporu.
Bunny the Killer Thing (2015)
Tohle ne každej skousne. Bylo to tak ujetý a zvrhlý, že nemůžu jinak. Trailer napoví. A o tomhle to celý je.
Dom z piesku a hmly (2003)
Tohle byl nejvybroušenější skvost, nejfamóznější dílo, který se v průběhu umělo vygradovat k samotný dechberoucí extázi. Všechno tu funguje, všichni to uměj a já dávám neškolní pětku podtrženou s vykřičníkem.
Na dotyk (2004)
Tohle byla strašně ukecaná a zdlouhavá hra na pravdu, která se obyčejně neříká, a pokud ano, reakce bejvaj o dost jiný. Za zmínku tu stojí povedenej chat a vlastně i ty dobře procítěný a precizní (ale ujetý) dialogy, a ten ze stript baru vypichuju.
47 metrov (2017)
Jak už tu někdo psal, snad bylo lepší fandit těm žralokům, než poslouchat neustálý a protivný hekání těch slečen a ještě k tomu tolerovat tu demenci všeho. Hezky zakousnout, ať už je po všem!
Hologram pro krále (2016)
Exotickej příběh, kterej celou dobu mlel z posledního, co ho nezachránila muzika ELO ani Chicago a kterej to tou nalepenou romantikou na konci zprznil úplně.
Kniha džungle (2016)
Strašně dlouhý a monotónní. Prostě asi čistě pro děti.
Umierajúce zviera (2008)
Ben Kingsley a jeho nezapomenutelnej, geniální výkon.
Angry Birds vo filme (2016)
Všude samý ptáci. Barevný, malý, velký, ukvákaný a ukecaný. Půlhodina stačila.
Good bye, Lenin! (2003)
Taková spíš tragikomedie, bohužel.