Recenzie (46)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Nedodival, takovou nudu jsem nezazil uz hodne dlouho. Navic ta muzika. Mam rad klasiku, ale urcite ne u scifarny
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Nehorazna ptakovina, ale me se to z nejakeho duvodu libi :)
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
pekny a s chuti jsem se vratil do drivejsi doby, kdy film byl jeste film a ne snuska pocitacovych efektu.
Pochovaní zaživa (2007)
jedna hvezda za pekny kozy, jinak to nestalo za nic .
Alois Nebel (2011)
pomala slatanina bez deje, ktera se chce zachranit radobyoriginalnim koncem. na spani dobry
Skyline (2010)
Autor musel byt na drogach. Jinak neni mozny neco tak stupidniho splodit.
13 (2010)
Film zajimavy, libil se mi. Puvodni verzi jsem nevidel, takze porovnavat nemuzu, ale pokud je lepsi nez tato, tak se urcite kouknu. Jen Michael Shannon mi tam strasne vadil, ale opravdu strasne.
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
neuveritelna stupidovina.
Stav núdze (2005) (TV film)
kdyby tam kameraman trepal kamerou jeste o 2 minuty dyl, tak me svihlo. Strasny.
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Vyborne. Jiz pred shlednutim jsem byl zastance euthanasie, ted v ni verim jeste hloubeji.