Recenzie (46)
Nech svět světem (2023)
celou dobu relativne OK. clovek se tesi co bude, ale konec? to radsi vypiju Staropramen.
Armageddon (1998)
az na ten smesny konec super film.
Věž smrti (2012)
je mi lito, ale asiati umi udelat tak akorat horory. Tohle bylo hloupejsi nez nove sklenene peklo. Pitvoreni, jeceni, chaoticke pobihani melo asi navodit nejakou drsnou atmo, ale vysledek 0. Jedna hvezda za nektere efekty.
Vyproštění (2020)
Pul filmu jsem premysllel, ktery level herni strilecky se tu predvedl. Jenda hvezda ze soucitu
Bojová loď (2012)
Az na scenku, jak kapitani lezou na zad lodi dobry. Nenudil jsem se.
Kosmo (2016) (seriál)
Za me obsahove nula,ale jako satira vynikajici.
Kluk za dvě pětky (1983)
a ukazala bobra :D
Začátek dlouhého podzimu (1990)
Pokud nekdo napise, ze je to film o nicem, nepochopil ho. Tento film je perfektne cileny na pokrytectvi naseho naroda a trefuje presne.
Lovelace: Pravdivá spoveď kráľovnej porna (2013)
chvilema mi bylo na zvraceni :(
Templár (2011)
Ja jsem z toho filmu primo nadseny.