Obľúbené filmy (10)
Amélia z Montmartru (2001)
Hrdý Budžes (2003)
Bobule (2008)
Sluha dvou pánů (2000)
Pelíšky (1999)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Volám sa Khan (2010)
Čistá duša (2001)
Nedotknuteľní (2011)
Vymedzený čas (2011)
Moje nechuť k sci-fi jako celku se dneškem nejspíš začíná měnit na chuť. Konečně film v žánru mně vzdáleném, který se mi hodně zamlouvá. Karikatura našich životů - chvátáme, spěcháme, nemáme čas, okrádáme se o čas a neradi ho věnujeme. Kdybych šla do hloubky, tak je zde spoustu věcí, které by se daly určitě ještě promyslet do detailů, ale budiž. Je to přece jen pořád sci-fi. Normálně bych dala 4*, ale za Amandin běh ve více jak deseti centimetrových podpatcích nemůžu jinak!