Posledné recenzie (52)
Dědicové (2013) (seriál)
Na tohle jsem se těšila, avšak zklamalo mě to. O čem to je? Je to o bohatých středoškolácích a jedné chudé rodině (což je jen matka s dcerou). Nic víc, nic míň. Prakticky se tam nic neděje. Jediným důvodem, proč se na to podívat je Kim Woo-bin. Ten mě bavil. Zezačátku mě štval s tou šikanou, ale jak se postupně měnil, tak se mi začal líbit. Sin-hye pořád brečí, což mi připadalo až neuvěřitelně trapné a Min-ho vypadá ve scénách otráveně, bylo vidět, že ho to hraní nebaví. Pokud je vám -náct, možná vás to bude bavit. Chcete-li něco rozumného, vtipného a ze školního prostředí, a hlavně - skvěle zahraného, podívejte se na Sungkyunkwan scandal.
Predvianočná nočná mora (1993)
Nudila jsem se. A to dost. Příběh je nevšední avšak svým způsobem originální, ale strašidla k Vánocům prostě nepatří. Podle mě dost divná kombinace - Halloween/ Christmas. Písničky také nic moc. Hodnotím vizuální efekty ve filmu, protože ty byly hezky propracované.
Urideului haenbokhan sigan (2006)
Další film, na který se už nejspíše nepodívám. Myslím, že na to nebudu mít sílu. Příběh je velice krásný, ale.. prostě smutný. Je to dost citlivý a emotivní film, který donutí diváka zapřemýšlet. Je to velmi dobře natočeno a film oplývá skvělými herci. Už na začátku budete tušit, jak to dopadne. Při sledování filmu jsem si vzpomněla na Zelenou Míli - je tam podobná jen ta situace, kdy trestanec čeká na popravu.. Silné 4 :)