Recenzie (30)
Na západní frontě klid (2022)
Velice, velice, ale opravdu velice špatná adaptace naprosto geniálního románu. Smutná ukázka prznění něčeho tak hlubokého, přetaveného v něco tak plytkého. Zcela určitě nejhorší válečný film, co jsem kdy viděl.
Díra u Hanušovic (2014)
Ti takhle jedu v traktoru po polňačce a v rádiu mluví cosik o Krobotovi z Prahy a jeho prvním řežisérském filmovém kousku. Prý se to natáčelo u nás v dědině. Tak si s Mařkou večer vezmeme čisté tepláky a valíme do kina. Tož bylo to parádní, už dlóho jsme se tak nezasmáli, i slza ukápla. Herci výborní. Škoda jen těch přechytralých bobanů tadyk na čsfd, co jsou zhéčkaní a přechytralí chytráci bez kóska vesnického srdce. Vocasové prostě. Kromě Martiny z Berouna, ta se jen uklikla a co nevidět přidá alespoň jednu hvězdu.
Love, Death & Robots - Noc mini mrtvých (2022) (epizóda)
Zatím nejslabší kousek, který už doufám svojí fádností nic dalšího nepřekoná. Hezky zpracované, ale bez nápadu.
Love, Death & Robots - Tep toho stvoření (2022) (epizóda)
Naprosto geniální počin, ve kterém jde o všechno, jen ne o halucinace. Připomnělo mi to období, kdy jsem hltal Ikarii a mezi povětšinou výbornými povídkami narazil na skvost.
Zaklínač - Zrnko pravdy (2021) (epizóda)
To jsou všichni čtenáři a hráči hry takoví pičusové? Jistěže ne, ale ti, co jsou, mají z nějakého zvláštního důvodu potřebu si tu léčit komplex večerního pomočování.
Peklo - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Velice slušný rozjezd.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Za mne rozhodně nejslabší seriál na Netflixu, co jsem dokoukal. Příliš pudová záležitost, čekal jsem něco rafinovanějšího. Tisíce a tisíce zmizelých lidí? To jako vážně?
Hra na oliheň - Červená, zelená (2021) (epizóda)
Jedna hvězda za to, že jsem u toho neusnul a ta druhá...
Lucy (2014)
Luc jako vždy geniální, Lucy dokonalá, alespoň tedy pro ty z nás, jež využívají mozkovou kapacitu na více než je potřeba pro nákup lahváče. Nevědomost přináší zmatek, vědění ne.
Dotkni se mých ran - Kráska a zvíře (2020) (epizóda)
Střeštěně nenormální.