Obľúbené filmy (10)
Utečenec (1993)
Tenhle film je i po letech pořád na špici. Dát dohromady Harrisona a Tommyho byl vskutku brilantní tah.Člověk nevěděl koho má raději.Charisma z nich přímo zářilo :))
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Můj oblíbený film který mě vždycky vytáhne z ulity. Pokaždé najdu něco nového čemu se řehtám :))) špatně tě chytám :) A to ke všemu Depardieu vůbec nemusím a v tomhle ho. baštím. Možná je potřeba podívat se vícekrát. A to je co: Kouzelný nápoj? Ne kaštanová polévka. Hmmm
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla
Crash (2004)
Jeden z nejlepších filmů,co jsem kdy viděla. Drsný a přitom lidský. Je jednoduché nějakého člověka hned zaškatulkovat-vše může být docela jinak.
Obhajca (2011)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Už dávno nejsem 15+ spíš 50+ a nadšená jsem byla naprosto stejně a ve 4DX absolutně nemá chybu :D :D
Účtovník (2016)
Ben nám zraje jako víno :)
Niet čo stratiť (1997)
Můj oblíbený film a to se fakt řechtám nahlas. Komedie jak se patří a neodolatelný Tim
Slušní chlapci (2019)
Tak tenhle film šupajdil do mých oblíbených. Děsná pecka,jeden z nejlepších, co jsem na tohle téma viděla :)Matthew je bůh, Za zmínku stojí i výkon Hugha Granta v nezvyklé roli. Vlastně všichni byli špičkoví a maximální spokojenost :) Chrochtám blahem