Recenzie (51)
Tranz (2013)
Zápletka jednoduchá, ale pokud jí upgradujete jednou, podruhé a do třetice, tak to dostává úplně jiné grády. Každý další film Dannyho Boyla je pro mě unikát, jelikož se nepotřebuje vydávat starými osvědčenými cestami.
Luther (2010) (seriál)
Charisma Idrise Elby není jen tak ledajaké, není potřeba velkých gest, velkých slov a přesto je to tam a není co řešit! 1. série byla dobrá ba i dokonce výborná, ale něco mně tam chybělo, ovšem její závěr a pokračování v 2. sérii, tak tam už nebylo, co řešit a 3. série už pak jen vykopla v mých očích tento seriál do úplného topu mých oblíbených seriálů. Kdy počáteční díl spojil hned několik dějových linek a já při sledování přecházela od jednoho napětí k druhému, kdy vše vyústilo v šokantní závěr a jeden sympatický comeback...jen tak dál !
Hon (2012)
Člověk je prazvláštní tvor, pokud se jedná o nenávist, zlobu a mstu, není žádný tvor vynalézavější než člověk sám.
Vedľajšie účinky (2013)
Stará dobrá žánrovka - chvíle napětí, hlavní hrdina je v pěkné bryndě, všichni se k němu otočí zády...atd. A i když stará, tak dobrá a já jsem se bavila.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Skvěle natočený film, nejen pro fanoušky Marvelu...
Misery nechce zomrieť (1990)
Člověk (já) má(m) nějak vnitřně zafixováno, že záporákem musí být někdo, kdo už od pohledu vypadá zákeřně, úlisně a zlounsky...King velmi chytře vytvořil záporačku s image hodné, trochu přitroublé baculky s medovým hláskem. Avšak není jí radno rozzuřit, to pak lítá kladivo hlava nehlava (spoiler: noha nenoha). Stupňující napětí je zakončené famózním závěrem !
Hitchcock (2012)
Tak film utekl příjemně, ale na konci jsem si uvědomila, že vlastně neurazil - nenadchnul, např. jako televizní film by nebyl špatný, i když o Hitchovi jsem se toho moc nového nedozvěděla, nic co by nevěděl hned první odkaz na internetu, suma sumarum 70%.
Hořící keř (2013) (TV film)
5 hvězd za velké nadšení, jak kvalitně bylo téma zpracováno, celkové obsazení filmu a atmosféru, která vykreslovala šeď doby a praktiky totalitního režimu. A to už jen proto, že někteří lidé rychle zapomínají...a určitě jsem zvědavá, na další umělecké počiny Štěpána Hulíka.
Mŕtvy muž prichádza (1995)
Hodně hustý film, který ve mně vzbudil několik protichůdných pocitů a hlavně velké téma na přemýšlení. Skvělý herecký výkon Suzan Sarandon.
Děti nosí Santa Claus (1999)
...aneb tak trochu jiné Vánoce a tak trochu jiná rodinná komedie. Milé osvěžení v přívalu každoročně omýlané vánoční nabídky našich televizních stanic. 75%