Recenzie (153)
Třeba jsi vrah (2018)
Přijemně osvěžující a celkem originální záležitost pro každého kempaře. A kříženeček Jasona a Groota? Moc povedená maska. Nicméně, že by se člověk smíchy popadal za břicho, to rozhodně ne a že by se tu člověk nějak bál, to už vůbec ne. Pro mě však každopádně povedená záležitost, slasher to v současnosti nemá vůbec lehké a tak se každý dobrý nápad musí ocenit.
Experiment (2001)
Aneb dejte debilům moc a sledujte jak se budou chovat. Nesympatičtí herci a neskonalé pomalé a ubíjející tempo filmu mě donutili po cca 65 minutách odejít od televize. Přítelkyně byla natolik odvážná, že dokoukala celé dílo. Das ist schade.
Go (1999)
Nejsem si úplně jistý zařazením tohoto snímku do patričných kategorií ale na komedii mi to přišlo poměrně velmi slabé. Pár okamžiků, kdy se člověk pousmál se našlo, ale čekal jsem asi trochu více. Thriller? Ani náhodou a už tuplem ne nějaký zdrcující. Sám o sobě je snímek celkem slušný, ale není to zrovna případ toho, že by jste se na to chtěli dívat opakovaně. Možná škoda, že nedostal více prostoru Timothy Olyphant...
Decibely lásky (2016)
Můj ty Tondo západočeskej...vůbec nedovedu pochopit, že jsem viděl téměř celý film!
Hell Fest: Park hrôzy (2018)
Musí se ocenit především nápad, který ať je to jak chce, je prostě rozhodně originální. S tím, že finální produkt není úplně dokonalý musíme u slasheru celkem počítat. Tady jde o úplně jiné věci než o vyloženě propracovaný scenář, ale buďme rádi, že ještě v dnešní době někdo podobný film natočí. Hodnotil bych třemi hvězdami, ovšem nápad + vrah zvedám na 4.
Ich deti (2008)
Hodnocení opět neodpovídá realitě, pakliže někdo v tomhle vidí nervydrásající nebo snad atmosférický horor, tak to já jsem Panna orleánská. Půlhodinový nicneřikající otvírák následující jekotem a křikem vykutálených pacholků, jest dokonaný naprosto nelogickým chováním všech. Toto nie!
Stratení v púšti (2002) (TV film)
Obrovský potenciál, leč finální pointa jest někde zadýchána a ukryta v mlze. Za slušnou atmosféru a takové delší Věřte-nevěřte - 3,5/5.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Příliš ujeté, šílené, překombinované, ukřičené a v podstatě bez pořádných hlášek. Jeden z mála českých filmů, který si bohužel nemám nutkání pouštět znovu a znovu. Druhá hvězda za pana Kemra.
Podzemní Čechy 2 (2009) (seriál)
Dokonalé jako první řada, pan Cílek jako průvodce opět bez chyby a o nádheře podzemí snad ani netřeba mluvit.
Hvězdná párty (2016) (relácia)
Vážená TV Nova, styďte se a smažte se v pekle bando zvrácená...