Recenzie (153)
Čeľuste 3D (2011)
Jediným pádným důvodem, proč jsem chtěl vidět tuto věc byla Sara Paxton, u které jsem se poslední dobou namlsal až moc (Poslední dům nalevo, The Innkeepers, Enter Nowhere). Jenže zde byla opravdu jedinou pozitivní věcí právě Sara Paxton a to v bikinách. Pustit si to jednou za rok je tak akorát ideální. Nemá cenu se rozčilovat nad přihloupým námětem, který nemůže absolutně ničím překvapit. Jen bych prosil, už žádné digitální, agresivní a zmutované žraloky, piraně, krokodýli a co já vím, co ještě podobného. 35%
Enter Nowhere (2011)
Téměř dokonalá záležitost, skvělí herci, atmosféra, příběh, hudba. Snad opravdu jedinou vadou na kráse byly ty digitální efekty při náletu, ale to by se dalo omluvit, jelikož rozpočet jistě nebyl bůhvíjak závratný. Dokonce jsem se i výborně zasmál, jelikož Michael Myers neměl chybu. 95%
Tajemství starého hotelu (2011)
Fantastickým stylem budovaná atmosféra a hudba mě vyloženě dostala. Nenudil jsem se ani minutu, film přijemně plynul i v úvodní části. Snad ani jednou se mi nestalo, abych si musel na chvilku rozsvítit lampičku, až tak mi místy lezl mráz po zádech a čekal jsem na infarkt. Tu pátou hvězdičku dávám za sladkou Saru Paxton, ta byla v tomhle snímku prostě úžasná. 90%
Pach krvi 4: Krvavý počiatok (2011)
Sám bych to nečekal, ale tento díl pasuji mezi druhý nejlepší v této sérii. Jasně, že se banda starších teenagerů místy chová jako totální dementi, jenže ono to má celkem skvělou atmosféru a prostě mě to v prostředí opuštěného sanatoria bavilo. To, co však vzniklo později nemá obdoby.
Pach krvi 5: Krvavý masaker (2012)
Jednoznačně nejhorší díl série, zde jsem již jenom nevěřícně kroutil hlavou.
Krokodíly útočia (2010) (TV film)
Neskutečná debilita, u které jsem se však náramně bavil. Neuvěřitelné, co je možné dnes všechno natočit. Jednička byla opravdu zlatá, ale tento skvost přesahuje všechny meze. Mám snad u tohoto snímku trnout hrůzou a rvát si vlasy? Nebo mám obdivovat tu úžasnou animaci, kterou by zvládli i v Bohnicích? Nejspíše asi zatleskám geniálně propracovanému scénáři... A jak by řekl pan profesor Syřiště „Ze mě si nikdo srandu dělat nebude, koukej mazat holomku, marš!“.
Aneta (1995) (seriál)
Dlouho jsem tento seriál sháněl, jelikož se mi kdysi hodně líbil. Když jsem ho však nedávno celý zhlédnul, měl jsem rozporuplné pocity. Už to zkrátka nebylo ono. Špatné to není ale, Křeček v noční košili je jen jeden.
Black Books (2000) (seriál)
1. série - 95 %, 2. série - 100 %, 3. série - 90 %.
Chata v horách (2012)
Já vlastně ani netuším, co k tomuto nesmyslu dodat. Zpočátku se to tvářilo jako klasická vyvražďovačka. Co více si přát v hustém lese s pěknou chajdou. Zombíci vypadali skvěle, jenže to, co se začalo dít později bylo nad moje chápání. Někdo chtěl být mermomocí originální, jenže já Vám na toto neskočím. Hvězda, víc ani PRD!
Lucky Louie (2006) (seriál)
Vynikající seriál, který by nemohl běžet od 20:00 na žádné televizi. Skvělé hlášky a vulgarismy zabudované tak dokonale, že prostě není možné se nesmát. Velká škoda, že nebylo natočeno více dílů.