Recenzie (4 603)
Elvis (2022)
Kult Elvise mě netankuje, ale byl jsem na to zvědavej spíš z filmařskýho hlediska, protože z hlediska faktů a fikcí už jde jenom těžko přijít s něčím novým, ale tenhle film se o to ani nepokouší a jen hladce klouže po povrchu, ale do hloubky se nedostane. Když pak hlavní postavu hraje někdo kdo mě tuplem netankuje tak to vychází max na 30%
Nix (2022)
Dvorní režisér Asylum je tu až moc vážný a tak výsledkem není zábavný trash, ale spíš smrtící nuda.10%
Special Ops: Delta Force (2006)
Obskurní zábava je všude kde je Larson, ale v tomto případě spíš hodně amatérská záležitost.20%
Vrata do podsvětí (1987)
Dvojka je i po letech super béčko, ale možná že moje hodnocení u ní je ovlivněno tím, že jsem jí viděl v tom žádoucím věku zatím co tenhle první díl mi vždy unikal a viděl jsem ho až teď a už to na mě atmosfericky ani strašidelně nepůsobilo takže bohužel. Ale pořád lepší tenhle oldschool než ty současný srajdy.35%
Paradise City (2022)
Jméno režiséra a spolupráce s Travoltou dávala Vyližovi určitý šance, že by to nemuselo bejt nejhorší, ale řečeno slovy klasika : Dopadlo to jako vždycky. I proto si to nic nezaslouží.0%
Lola beží o život (1998)
Zajímavej koncept o tom žádná. Na svou dobu určitě nadčasový film, ale nesedl mi tak úplně ani v době svého vzniku a dneska mi to přijde jako originální zběsilá žánrovka u které sice není možnost se nudit, ale mimo toho již zmíněného originálního konceptu už jsem si z toho nic dalšího neodnesl.55%
Osemuholník smrti (1980)
Taková Chuckova variace na Amerického ninju kterého měl původně hrát. Každopádně souboj s maskovaným Nortonem má grady zatím co ta závěrečná bitka mě spíš zklamala a celé je to trochu nevyvážené i když jako typický béčko svý doby to standardního fanouška filmů tohohle typu nepohoršuje, ale uznávám že dnešním konzumentům už to nemá co říct. I přes to nakonec dám 60%
Thor: Láska a hrom (2022)
Tchoř : odjeb jako hrom. V tomto případě radši ani není třeba nic dalšího dodávat, ale co už sranda musí bejt.15%
Masakr v San Franciscu (1974)
Souboje plus Norris který tu má aspoň pár slušných momentů to jakž takž zachrání. Jinak souhlasím, že je to slátanina bez hlavy a paty, ale viděl jsem i čekal jsem to po těch ohlasech tady o dost horší.40%
Jolt (2021)
POciSEM pravdu dí, ale v tom to úplně není. Spíš absence jakýkoliv aspoň trochu reálný akce to svrhává do hlubin pekelných, protože občas i ženský se ženskými můžou natočit kompetentní akční film, aby si člověk neříkal na jakou to zase kouká píčovinu, ale to není tento případ. Tak nevadí snad někdy příště.15%