Recenzie (565)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Po prvním shlédnutí jsem chtěl tento film ignorovat,ale za chvíli jsem se na to podíval znovu a...je to nejlepší díl.Svižné tempo,nabitý scénář a především skvělí herci.Radcliffe už není tak špatný a zvláště Alan Rickman a Gary Oldman jsou skvělí. 90% .
Boh odpúšťa... Ja nie! (1967)
Tohle je , jak je známo první film , kde se setkala dvojice BS a TH . První a pro mě naprosto vedle ! Nudný film , kterému pomáhá jen výborná Colliziho režie a herecké výkony . Na druhou stranu i scénář byl postaven v podstatě hlavně na nich . Je radost dívat se na to , co předvádí dvojice Frank Wolff a Terence Hill . Bud Spencer se zde drží spíše v pozadí , ale jeho role je výborně napsaná . Vcelku to tedy není taková hrůza a ty tři hvězdičky rozhodně dám !! Ale to , co filmu ubírá asi nejvíc je hudba . Jedny z nejhorších hudebních motivů všech dob , které mě dokáží po každém zhlédnutí otrávit .
Highlander (1986)
Tento film je starý již 25 let a je to na něm znát.Dnes už by se to natočilo jinak,ale přesto je tento film moc a moc povedený.Úžasný Christopher Lambert který je skvělý na hlavního hrdinu(na Nově ho mluvil celkem kvalitně Jiří Štěpnička),potom i skvělý Sean Connery( Nova Vladimír Brabec),skvělá hudba od Queenu a dobré zfilmování Russella Mucalhyho.Film má možná trochu zbytečnou délku a to je asi i důvod proč dávám čtyři hvězdičky,ale přesto je to výborný film a vidím ho tak na 80%.
Vesmírne gule (1987)
Tak tohle je výborná parodie.Jen John Candy mi jako parodie na Chewbaccu moc nesedí.Jinak super!!
Muži v čiernom 2 (2002)
Abych se přiznal , tak nechápu to zatracování druhých MIB . Film je stále vtipný , inteligentní , má skvělé herce a je na úrovni . Je jen pravda , že v poslední čtvrt hodině filmu dojde dech , ale alespoň na tři hvězdy to je určitě !
Muži v čiernom (1997)
Už hodně dlouhou dobu jsem se u komedie takto nebavil . Skvělá sci-fi taškařice , se skvělými dvěma sympaťáky v hlavních rolích , skvělou hudbou Dannyho Elfmana a výborným scénářem . Co víc si přát ?
Povolenie zabíjať (1989)
Povedená bondovka která je sice drsnější než Dech života ale steně potěší.Opět je Timothy Dalton skvělý a přesný(a opět má dabingy Jiřího Štěpničky a Vladislava Beneše) a tentokrát předvedl další skvělý herecký výkon Robert Davi(kterého skvěle mluví Marcel Vašinka a Aleš Procházka),dále má film i skvělou akci a výpravu.Vidím to tak na 70%.
Dych života (1987)
Jedna z nejlepších bondovek !! Timothy Dalton je jako James Bond fantastický , scénář geniální a to stejné režie a hudba !! Takhle má vypadat snad každá bondovka !!
Princezná Nevesta (1987)
Krásná pohádka která je asi i nejlepší(mysím tím nejen z amerických).Krásné herecké výkony tu předvedli Peter Falk,Cary Elwes ale především Robin Wright Penn.Krásná zápletka a skvělá hudba.To je shrnutí asi nejlepší pohádky všech dob.
Jurský park (1993)
Triky na svou dobu skutečně fascinující a když k tomu přičtete výbornou režii , příjemný scénář a vynikající hudbu Johna Williamse vyjde vám z toho klasika , která i po dvaceti letech od svého stvoření působí tak dokonale , jako ve své době , dodnes se totiž nikomu nepovedlo toto dílo překonat ( samozřejmě v rámci žánru ) .